Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Ο Θεοφάνης Λ. Παναγιωτόπουλος δίνει συνέντευξη στην Κική Κωνσταντίνου




Θεοφάνη μου, να σε καλωσορίσω στην εκφραστική μου γωνία.
Θα ήθελα να μοιραστείς μαζί μας, την μέχρι τώρα συγγραφική σου πορεία και να μας πεις δυο λόγια, για τα μέχρι στιγμής, έργα σου. (Τόσο για το περιεχόμενο, την εύρεση τίτλων, το πριν και το μετά της έκδοσης).


Κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση, είναι χαρά μου. Το ντεμπούτο μου στο χώρο των γραμμάτων πραγματοποιήθηκε με την ποιητική συλλογή ''Αειθαλές Σκίρτημα'' (2016) από τις εκδόσεις Όστρια. Πρόκειται για ποιήματα ερωτικού και κοινωνικού περιεχομένου. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε επανέκδοση. Σχεδόν, έναν χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε η συλλογή διηγημάτων μου ''Ο Τελευταίος Ασπασμός'' (2017) από τις εκδόσεις Όστρια. Είναι διηγήματα στα οποία εμπλέκονται  θρύλοι, μύθοι και αρχαίες παραδόσεις. Κάποια συμβάντα στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα.
Ακόμη συμμετέχω σε δύο ανθολογίες διηγημάτων των εκδόσεων Συμπαντικές Διαδρομές: ‘’Σκοτάδι’’ & ‘’Μαγικοί Χοροί’’


Για να διαβάζετε την συνέντευξη, πατήστε επάνω στον σύνδεσμο:http://ekfrastite.blogspot.gr/2018/04/blog-post_78.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου