Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Ο Τελευταίος Ασπασμός!



Αυτό που δίνει νόημα στη ζωή, δίνει νόημα και στο θάνατο.
Antoin de Saint-Exupéry, 1900-1940, Γάλλος συγγραφέας

Αγαπημένοι φίλοι, θα ήθελα να πω δύο λόγια για το νέο μου βιβλίο. Δεν είναι ποιητική συλλογή αλλά συλλογή διηγημάτων. Αυτή τη φορά καταπιάνομαι με διάφορες καταστάσεις της ζωής με προορισμό τον θάνατο... ''Αυτόν τον αιώνιο νέο''που λέω εγώ..
Μεταφυσικού περιεχομένου χωρίς να λείπει και το στοιχείο του έρωτα σε κάποιες ιστορίες...
Η γραφή μου παντρεύει μύθους, θρύλους, μαγείες, παραδόσεις και την μετάβαση στην απέναντι όχθη ΑΛΛΑ...και τον γυρισμό ξανά... εδώ...!
Ο θάνατος έχει στροφές και κάποιοι ήρωες μου διάλεξαν να γυρίζουν πίσω... Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον γιατί τους αγάπησα πολύ, πάρα πολύ.
Θα κρατήσω όμως ένα μυστικό ή σχεδόν μυστικό...
Δεν θα αποκαλύψω εάν κάποιοι έζησαν όντως ή γεννήθηκαν στα σοκάκια της φαντασίας μου... 
Έχω την πεποίθηση ότι θα σας ψιθυρίσουν οι ίδιοι την αλήθεια τους...

Από τις εκδόσεις Εκδόσεις Όστρια
Καλή Ανάγνωση...!!!

Με αγάπη,
Θεοφάνης Λ.Παναγιωτόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου